Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

αγιε βασιλη..

καλησπερες!

η τελευταια μερα του χρονου ειναι νμζ μερα που επιβαλλεται να ποσταρεις κατι.. βεβαια οκ με το χρονο που μου αφηνει το διαβασμα δεν προλαβαινα να γραπσω κατι καινουριο.. ποσταρω λοιπον το περυσινο "πρωτοχρονιατικο" μηνυμα μου! με μια αλλαγη στην ευχη.. γιατι καθε χρονια ευχομαι και κατι διαφορετικο!

Αγαπημένε μου Αι-βασιλη

Ο Γιώργος είμαι, αυτό είναι το τεσσαρακοστό γράμμα που σου στέλνω. Ήμουν καλό παιδί την χρονιά που πέρασε. Ξέρεις, τα συνηθισμένα. Ήμουν καλός οικογενειάρχης, φροντίζω να μη λείπει τίποτε από το σπίτι. Τα παιδιά πάνε φροντιστήρια, τους έχω και από ένα playstation να μην τσακώνονται, δεν τους χαλάω χατίρι. Πήρα στον μικρό μου όλα τα παιχνίδια που μου ζήτησε, για τη μικρή όλες τις Barbie που βγήκαν, και στη μεγάλη καινούριο κινητό, laptop και ακριβά φορέματα. Ό,τι χρειάζεται για να μεγαλώσουν. Και στη γυναίκα μου, γούνες και διαμάντια, τι άλλο? Είναι όλοι ευχαριστημένοι από εμένα. Α αγόρασα και τις κάρτες μου από τη Unicef, έδωσα και 50 ευρώ στο χαμόγελο του παιδιού, γιατί όπως ξέρεις τόσα χρόνια είμαι και φιλάνθρωπος. Ξέρεις βέβαια ότι δε μ’ αρέσει να παινεύομαι γι΄αυτό, είμαι ταπεινός άνθρωπος.

Όπως βλέπεις λοιπόν ήμουν καλό αγόρι φέτος και δε στενοχώρησα κανένα. Γι αυτό και τώρα περιμένω την ανταμοιβή μου: θέλω μια καινούρια τηλεόραση 42 ιντσών, γιατί η παλιά με τις 37 δεν μας βολεύει, θέλω ένα καινούριο τζιπ γιατί το παλιό το έδωσα στη γυναίκα μου, και ένα γιοτ για το ταξίδι που θα κάνω με το εορτοδάνειο που πήρα.

Ευχαριστώ Άγιε μου Βασίλη, υπόσχομαι του χρόνου να είμαι το ίδιο καλό παιδί με φέτος. Α και δοκίμασε και από τα μελομακάρονα δίπλα στο τζάκι, τα έφτιαξε η Φιλιππινέζα μας, τα έχει πετύχει. Η καημένη δουλεύει συνέχεια για να καθαρίσει το σπίτι μας, αλλά έτσι είναι η ζωή, σκληρή. Ας φρόντιζε να ήταν Ελληνίδα.

Χρόνια Πολλά!!!

Γιώργος

Υ/Γ : α ξέχασα να σου ζητήσω, μην ξεχάσεις να φέρεις ειρήνη σε όλο τον κόσμο κτλ κτλ(ξέρεις, τα γνωστά χριστουγεννιάτικα)



καλη χρονια λοιπον σε ολους! με ΖΩΗ. αυτη τη χρονια να τη ζησει ο καθενας μας στο επακρο! και τις καλες αλλα και τις κακες στιγμες της.. να τις ζησει ολες με οσο περισσοτερη ενταση γινεται, να νιωθει γεματος καθε στιγμη. και καθε στιγμη να την οριζει αυτος.. ευχομαι λοιπον σε ολους, να ΖΗΣΕΙ ο καθενας τη ζωη ΤΟΥ..!

τα λεμε του χρονου! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: